23 Temmuz 2008 Çarşamba

Sağolasın warez

Sonunda yıllardır aradığım filmi buldum. Filmi ilk kez TRT pazar sabahı sinema kuşağında seyretmiştim, çocuktum, o zamanın efektleri bile büyüleyici geliyordu. Filmin adı "Devlerin Savaşı" idi, konus ise Zeus meus, medusa falandı. Tabii insan filmi 1 kez izleyince etkisinden kurtulamıyor. Dün filmi warez-bb.org'dan indirdim. Bu kadar süredir filmi bulamammın sebebi orijinal ismini bilemememdi. Şimdi diyeceksiniz ki ingilizce yok mu bilader? var ama nerden bileyim TRT'nin aslına sadık çeviri yaptığını? bu arada filmi tam seyretmedim, hızlı ileri modunda daha çekilir geldi. Zira efektler kötü (dönemine göre züper), oyunculuk rezil (dönemine göre züper) vb... neyse en sonunda bir uhdemi (bir tane daha sıkıntılı uhde vardı ama onu çözeli 2 yıl oldu) daha yerine getirmenin bahtiyarlığıyla yattım dün gece, ama uyuyamadım...Ha sorarsanız, evet bence Clash of the titans'ı izleyin canlar...

Hiç yorum yok: