19 Temmuz 2008 Cumartesi

Dün gece Star'da Tanyeli'yi gördüm

Gece vakti insan biraz yorgunluk atmak için TV karşısında pinekliyor. Bu zaman dilimi uyumadan önce geçirilen hassas bir periyod. Benim düştüğüm hataya düşüp de evlilik dansı adı verilmiş osuruktan programı açtıysanız siz de programdaki ek rezilliklerin yanında Tanyeli'yi görmüşsünüzdür. Önce dans falan eder, iki gerdan kırar bir saçını savurur sonra siktir olup gider mantığı ile Pınar Altuğ'un (ona sonra geleceğiz) takdimini dinledim. En sonunda şarkı söyleyeceğini belirtince "hö?" efektimle izlemeye koyuldum. Bir kaç saniye sonra elemenın kalas gibi olmuş bacakları ile yaptığı garip dans şovu ve senkronu asla tutturamaması sayesinde verdiğim kararın yanlış olduğunu anladım. O koreografiyi kim yaptı bilmiyorum ama acelesi olduğu belli. Tanyeli eski esnekliği kalmadığı için sadece saçlarını sallamakla yetindi, arada da yanlışlıkla şarkının nakaratına başlamaya çalıştı, zamanı gelmeden. Asıl kötü olan ise "cüri"deki elemenların yorumlarıydı. Hepsi de çok beğenmişlerdi, zaten hepsi de Tanyeli'nin eski dostlarıydı. Belki ben de onlar gibi yorum yapardım, eski dostumu üzmemek adına, bu da bir ikiyüzlülük gerçi. Bir anda telefona canlı yayına bağlanıp Tanyeli'ye çoluğuna çocuğuna dönmesi ve ev işleri, ahşap boyamayla falan uğraşmasını, yok hayatında heyecan istiyorsa Şili ya da Bolivya'da halk kurtuluş ordusuna katılıp dağa çıkmasını, eli silah tutabiliyorsa çatışmalara girmesini ve mümkünse kahramanca ölmesini, silah tutamıyorsa da gerilleya moral gecelerinde şarkı söylemeden sadece dans etmesini, ekstralar içinde para talep etmemesini önermek istedim...Sonra vazgeçtim.

2 yorum:

Deus Ex Machina dedi ki...

nerde o eski tanyeliler... hatta nesrin topkapılar... her fırsatta o dönemi yaşayan insanın nesrin topkapı örneğini vermesi sinir bozucu bi durum ayrıca...

AQ-47 dedi ki...

emin olun, nesrin topkapi çıksa böyle şarkı söylese, insanlar o zaman da başka bir dansöz bulur, onu nesrin'e örnek gösterirlerdi, ki haklı da olurlardı.